ژانر‌ها: Sport

دانلود فیلم Marinette 2023 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Marinette 2023

مارینت پیچون، اولین فوتبالیست زن فرانسوی که به لیگ حرفه ای آمریکا پیوست، دارای رکورد در تعداد گل در هر بازی و انتخاب برای تیم ملی فرانسه است.

دانلود فیلم Creed 2015 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Creed 2015

داستان راکی بالبوآ، قهرمان سابق بوکس سنگین وزن جهان، که مربی‌گری یکی از فرزندان دوست قدیمی اش آدونیس کرید را برعهده می‌گیرد.

دانلود فیلم Champions 2023 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Champions 2023

یک مربی سابق بسکتبال در لیگ توسط دادگاه محکوم می شود که تیمی متشکل از بازیکنان دارای معلولیت ذهنی را مدیریت کند. او به زودی متوجه می شود که علیرغم تردیدهایش، این تیم می توانند فراتر از آنچه تصور می کردند پیش بروند.

دانلود فیلم Rocky 1976 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Rocky 1976

بوکسوری گمنام به نام «راکی بالبو» با شرکت در مسابقات غیرقانونی، امرار معاش می‌کند و زندگی فقیرانه‌ای دارد. تا اینکه قهرمان سنگین وزن جهان، برای افزایش محبوبیت خود، تصمیم می‌گیرد با بوکسوری ناشناخته، یک مبارزه‌ی نمایشی ترتیب دهد.

دانلود فیلم

دانلود فیلم The Blind Side 2009 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم The Blind Side 2009

داستان زندگی «مایکل اوهر»، پسری آشفته و آواره که به کمک یک زن خیرخواه و خانواده‌ی او، تبدیل به یک بازیکن تمام عیار در فوتبال آمریکایی می شود.

دانلود فیلم Searching for Bobby Fischer 1993 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Searching for Bobby Fischer 1993

"جاش ویتسکین" یک نوجوان معمولی عاشق بیسبال است که یک روز با پدرش مسابقه شطرنج می دهد و برنده می شود. او که در مسابقات شطرنج در واشنگتن به چندین برد دست یافته ، با مردی به نام "وینی" که به او شطرنج سرعتی می آموزد آشنا می شود و...

دانلود فیلم Little Wing 2024 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Little Wing 2024

داستان دختری سیزده ساله که وارد دنیای مسابقات کبوترپرانی می‌شود و همزمان باید با طلاق پدر و مادرش و خطر از دست دادن خانه‌شان دست و پنجه نرم کند.

دانلود فیلم The Replacements 2000 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم The Replacements 2000

در طی یک مسابقه فوتبال حرفه ای، «ادی مارتن» ( ادی مارتل ) که ستاره تیم است اعتصاب می کند و مربی تیم «شین فالکو» ( کیانو ریوز ) را به جای بازیکن حرفه ای به زمین می فرستد...

دانلود فیلم Cassandro 2023 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Cassandro 2023

داستان واقعی کاساندرو، شخصیت "عجیب و غریبی" که توسط سائول آرمنداریز، کشتی گیر آماتور همجنس گرا آموزش دید و به شهرت بین المللی رسید.